لوازم یدکی ام وی ام mvm

درباره خودرو ام وی ام بیشتر بدانیم

  • شرکت ام وی ام – MVM – یا مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرده است.
  • هم اکنون مالکیت این شرکت به صورت مشترک در اختیار چری چین و کرمان موتور است.
  • مدیران خودرو مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش برخی از محصولات چری چین را با دو برند MVM و CHERY در بازار ایران بر عهده دارد.
  • تاکنون خودروهای ۱۱۰- ۳۱۵ – x33 – x22 و…. با برند MVM و خودروهایی نظیر تیگو ۵ و آریزو۵ نیز با برند چری در ایران عرضه شده‌اند.

مدیران خودرو mvm

لوازم یدکی و قطعات ام وی ام mvm

تاکنون بسیار برای شما پیش آمده است که خودرویتان نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه داشته باشد. یکی از دغدغه های مهم ما در این هنگام این است که قطعه ای که تهیه می کنیم به صورت اصلی و اورجینال کارخانه باشد و مشکلات برند های فیک و تقلبی موجود در بازار را نداشته باشیم. حتی شاید ما تمایل به پرداخت هزینه بیشتر در قبال دریافت قطعه اصلی را برای داشتن کیفیت بهتر داشته باشیم. چرا که این قطعات با داشتن کیفیت مناسب طول عمر و دوام بیشتری نیز خواهند داشت . پس در نتیجه تهیه قطعه با ضمانت اصل و اورجینال بودن برای ما بسیار حائز اهمیت است.

لوازم یدکی ام وی ام mvm

از دیگر مشکلات قطعات تقلبی می توان به طول عمر پایین قطعه و همچنین آسیب رسانی به سایر بخش های خودرو نیز اشاره کرد. چه بسا ممکن است استفاده از قطعه تقلبی امکان ایجاد خطر برای سرنشینان خودرو را نیز چندین برابر افزایش دهد. پیشنهاد ما به شما این است که برای تهیه قطعات و لوازم یدکی خودرو خود به دنبال ضمانت و گارانتی اصل بودن کالا باشید.

نمایندگی لوازم یدکی انواع خودرو  ام وی ام mvm

فروشگاه لوازم یدکی ام وی ام mvm مطیعی فرد با سال ها سابقه در زمینه فروش لوازم و قطعات یدکی انواع خودرو ام وی ام در استان تهران مشغول به فعالیت می باشد. فروشگاه مطیعی با ارائه تمامی لوازم یدکی و قطعات به صورت اصل و اورجینال در خدمت شما عزیزان می باشد. ما سعی بر آن داریم که تنوع و گستردگی قطعات را نیز داشته باشیم تا شما عزیزان بتوانید با آسودگی خیال برای تامین کالا خود اقدام کنید . تمامی لوازم یدکی و قطعات خودرو ام وی ام mvm در فروشگاه موجود می باشد. برای دیدن قطعات موجود در فروشگاه می توانید به صفحه محصولات مراجعه کنید.  از دیگر خدمات این فروشگاه فروش و تعویض قطعه در محل خودرو می باشد که جهت رفاه حال مشتریان انجام می شود.

همچنین ما قادر به ارسال عمده و جزئی تمامی قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو ام وی ام به سراسر استان های کشور با کمترین زمان ممکن می باشیم.

لطفا جهت اطلاع از قیمت به روز محصول و همچنین سفارش با شماره های ٠٢١٤٤٤٤٤٨٠٩ و ٠٩١٢٦٧٩٤٤٢٨  تماس حاصل نمایید.

درباره ما

فروشگاه لوازم یدکی مطیعی فرد یکی از بهترین و مطمئن ترین فروشگاه ها برای خرید لوازم یدکی و قطعات اصلی خودروهای ام وی ام mvm است.  در صورت نیاز شما و به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر ،قطعات خودروهای دیگر نیز به صورت سفارشی و با ضمانت اصل بودن در اختیار مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت. تنها با یک تماس قطعات اصلی خودروی ام وی ام را با ضمانت و گارانتی دریافت کنید.

ساعات کاری فروشگاه

کلیه قطعات و لوازم یدکی انواع خودرو ام وی ام mvm در این فروشگاه موجود می باشد. تنها با یک تماس می توانید نسبت به سفارش و یا استعلام قیمت قطعه مورد نظر خود اقدام کنید. همچنین تعویض قطعه در محل خودرو جهت رفاه حال مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد.

شنبه – چهارشنبه : 8:00 صبح الی 11:00 شب
پنج شنبه : 8:00 صبح الی 7:00 شب
جمعه و تعطیلات رسمی : 8:00 صبح الی 3:00 بعد ظهر

طراحی شده توسط تیم نوین راهکار تات © 2018